DU KAN KONTAKTE VICEVÆRTEN

Viceværtens hovedopgaver:

  • Ugentligt gennemgang og opsyn med ejendommens fællesanlæg og – arealer.
  • Administration af parkeringstilladelser til parkeringskælderen under Føtex.

Det betyder

  • At alle fejl og mangler på ejendommen meldes direkte til viceværten, som vil tage sig af udbedring herunder kontakt til de firmaer, der evt. skal rekvireres.
  • Hvis der ønskes en parkeringstilladelse til gæsteparkering i parkeringskælderen under Føtex, kontaktes viceværten, som vil sørge for at en parkeringstilladelse med tilhørende fjernbetjening lægges i din postkasse. Se nærmere herom nedenfor.

DEAS Service Center
Du kan kontakte viceværten telefonisk eller pr. mail via Deas Servicecenter

  • Tlf. nr.: +45 70 30 23 30
  • Mail: drift@deas.dk
  • Åbningstid: Kl. 8-16 alle hverdage

Akut skade?
Uden for åbningstid viderestilles du til Deas’s vagtcentral.
Det naturligvis skal være absolut uopsætteligt at tilkalde viceværten udenfor åbningstiden, da den type tilkald honoreres ekstra efter medgået tid.

 

Parkeringstilladelser til parkeringskælderen under Føtex
Vi har i ejerforeningen 9 parkeringstilladelser med tilhørende fjernbetjeninger til brug for gæsteparkering i parkeringskælderen under Føtex.
Parkeringstilladelserne skal placeres i bilens forrude synlig for parkeringskontrollen.
Parkeringstilladelsen er tidsubegrænset og adgang til parkeringskælderen kan ske døgnet rundt, idet fjernbetjeningen skal benyttes udenfor parkeringskælderens åbningstider.
Parkeringstilladelsen skal rekvireres på hverdage indenfor servicecentrets åbningstid, min. 1 døgn før brug.
Parkeringstilladelsen kan reserveres til maks. 2 døgn.
Efter endt brug afleveres parkeringstilladelse og fjernbetjening i returneringspostkassen, som er placeret på væggen i vores egen parkeringskælder til højre for porten.