Konstituering.

Resultatet af bestyrelsens konstituering og fordeling af opgaver efter generalforsamlingen i maj fremgår af hjemmesiden (se under ”Bestyrelsen” og ”kontakt”).

Overtagelse og mangelafhjælpning af fællesejendom

Der har primo juni været afholdt afleveringsforretning på fællesejendommen, hvor der blev udarbejdet og aftalt en mangelliste med terminer for afhjælpning.

Enggaard er desværre blevet forsinket i f.t. at få de konstaterede fejl og mangler udbedret.

Bestyrelsen er i tæt dialog med Enggaard om at få arbejdet afsluttet.

Afkalkningsanlæg

Der er indhentet tilbud på afkalkningsanlæg fra flere forskellige bydere og fabrikater. Tilbuddene bliver i øjeblikket evalueret med henblik på endelig valg af fabrikat og leverandør.

Ansøgning om bygningsforandringer

Bestyrelsen har på mødet behandlet en række ansøgninger om bygningsforandringer iht. vores retningslinjer for bygningsforandringer. Det drejer sig om 10 lejligheder der ønsker at udskifte altanglas mod fjorden, 2 lejligheder der ønsker at opsætte markiser samt en enkelt lejlighed der ønsker et andet materialevalg på en vindafskærmning.

Parkeringsudfordringer

Bestyrelsen har drøftet en række problemstillinger omkring manglende mulighed for gæsteparkering samt ulovlige parkeringer.

Mht. gæsteparkering er der pt. desværre ingen enkle løsninger i udsigt og bestyrelsen modtager derfor meget gerne ideer til forbedring af mulighederne.

De ulovlige parkeringer af biler både på Sundby Brygge og ud for nr. 31-35 arbejder vi på at få bragt til ophør.

Fibernet

ENIIG Fiber har påbegyndt arbejdet med etablering af fibernet i ejendommen. Det forventes at etablering af fibernet i de enkelte lejligheder vil gå i gang i oktober i år. ENIIG Fiber vil i den kommende tid orientere de enkelte beboere om hvornår/hvordan installationsarbejdet i de enkelte lejligheder kommer til at foregå samt hvilke bredbånds- og TV-produkter de kan tilbyde.

Det er fortsat helt op til den enkelte om man vil skifte til ENIIG Fiber.

Ny kontaktperson hos Enggaard

Den hidtidige byggeleder hos Enggaard, Martin Jensen har fået nyt job. Det vil derfor fremover være Jesper Schou, som vil blive kontaktperson ift. afvikling af den mangelliste, der er aftalt med Enggaard og evt. senere opståede garantimangler i lejlighederne.

Under ”Praktisk info” er der lagt en leverandørliste over de leverandører, der har udført arbejdet i de enkelte lejligheder og som man kan kontakte efter behov.

Konstateres der fejl og mangler på fællesejendommen skal I rette henvendelse til Bent tlf. nr. 20196519 eller Torben tlf. nr. 20322279 fra bestyrelsen alternativt et andet bestyrelsesmedlem se under ”Kontakt”